Dobrodosli u mali, mali svet

Svet satkan od malih piča o porodici, drugarima,
muzici, knjigama, hrani, fotografijama,
putovanjima, modi...

среда, 8. фебруар 2012.

Njеno visočanstvo- cigareta!

Mole se svi nepušači da imaju razumevanja i pokušaju da ispoštuju drugu stranu! Ova priča posvećena je cigaretama i svim čarima koje donose konzumacijom istih (uz svu svest o štetnosti, o kojoj neće biti reči). 

Još uvek nisam naišla na doživljaj koji se više poklapa sa mojim ličnim, od ovog... Pisac je maestralni Luis Buñuel, a tekst je deo knjige- autobiografije My Last Sigh (kod nas pevedeno kao Moja labudova pesma). Inače, toplo preporučujem knjigu za čitanje, sa ili bez cigarete u ruci :)



"Ne možete piti, a da ne pušite. Ja sam počeo da pušim kad mi je bilo šesnaest godina i nikada nisam prestao. Doduše, retko kad premašim paklu. .. Cigarete odlično idu uz piće; 
ako je piće kralj, cigareta je njegova kraljica. 
Prijatno je družiti se sa cigaretom, bez obzira šta vam se događa u životu. Cigareta je veliki drugar i kad vam ide loše i kad vam ide dobro. Cigareta se zapali da se proslavi neki radostan događaj, i da se odagna neka briga. Možeš da pušiš sam, možeš da pušiš i u društvu.



Sva čula uživaju u duvanu. Pre svega, čulo vida. Ispod srebrnog papira, dva reda belih cigareta, postrojenih kao za paradu- ima li nečeg lepšeg za videti! Zatim, čulo mirisa i dodira. Kada bi mi vezali oči i zapaljenu cigaretu gurnuli u usta, odbio bih da pušim. Volim da napipam kutiju cigareta u džepu, otvorim je, između dva prsta procenim tvrdoću cigarete, osetim papir na usnama i ukus duvana na jeziku, gledam kako se pojavljuje žar, primaknem cigaretu ustima i tek na karju me ispunja toplina.
Dozvolite mi, poštovani čitaoci, da vam na kraju ovih razmišljanja o uživanju u piću i duvanu, iz kojeg se rađaju trajna prijateljstva i plodna sanjarenja, 
dam dva saveta: nemojte piti i nemojte pušiti. Opasno je po zdravlje!...

...Piće i duvan izuzetno prijaju uz vođenje ljubavi; piće pre, duvan posle..."


Ah... nezaobilazna Audrey Hepburn







Taj divni misteriozni muški svet...

Večno mlad James Deen 
Divni Albert Kami...
Albert Ajnstajn...
Čuvena fotografija Alfred Hitchcock...
Jude Law




Žena koja pleni u svakom smislu i u svakom trenutku... Simbol svih vrsta lepote- Audrey Tautou



Još jedno božanstveno stvorenje- Marion Cotillard
Monica Bellucci- to su ti trenuci...






Naredne tri fotografije posvećujem jednoj osobi, ona će se već prepoznati... sekvence su iz filma Heartbeats...  a pesma koja prati...



Sveto trojstvo- Les amours imaginaires

A ovako izgleda svaki sto (gde je pušenje dozvoljeno)za kojim ja sedim... Neizostavni veličanstveni Zippo, Marllboro fine touch i ja... a onda vreme stane... Obožavam svoja dva Zippa (mada, da se razumemo, uopšte nisu laki za održavanje i reanimiranje)! Prvi sam kupila u Damasku, 2010. godine, a drugi sam dobila na poklon od bivšeg dečka. On pripada seriji BlackIce- što u prevodu znači moje prezime. Ima divnu površinu, koja u zavisnosti od količine svetlosti menja boju iz crne u metalik.


Na putovanjima po zemljama gde su cigare užasno skupe, probala sam i sa savijanjem duvana. Tu cigareta dobija potpuno novo značenje! Sam ritual dok pravite jedno malo umetničko delo često zna da bude sasvim dovoljan. A onda, kada zapalite prvi dim, sve staje....

Slede fotografije na kojima su zabeleženi momenti velike ljubavi cigareta i mene koju gajimo nekih skoro četiri godine (sa raskidom od godinu ipo dana- nijednaveza nije savršena, šta da vam kažem)...


Na poslu, oktobar 2011. godine
U Budimpešti, septembar 2011. godine
Oslo, decembar 2011.
Herceg Novi, oktobar 2010. godine
Herceg Novi, oktobar 2010. godine
Herceg Novi, oktobar 2010. godine
Zvezdara, mislim pre godinu ipo dana...
Rođendan mi dragi, april 2011. godine
Budimpešta, maj 2011. godine



Do sledećeg uživanja...












Нема коментара:

Постави коментар