Dobrodosli u mali, mali svet

Svet satkan od malih piča o porodici, drugarima,
muzici, knjigama, hrani, fotografijama,
putovanjima, modi...

четвртак, 2. фебруар 2012.

Novi cimer


Moj prvi post! 

Razlog za kreiranje bloga jeste ova opaka zima koja se naklatila poslednjih dana i koja, kao i na sve ostale, utiče i na moj mali, mali svet. Jedino na šta nije (još uvek) delovala jeste hiperaktivan (što na moju veliku žalost, nužno ne znači i hiperproduktivan) mozak koji  mi je dodeljen rođenjem na korišćenje...


Kako sam naslov posta kaže, danas pišem o svom novom cimeru- Daliju :) Kad sam završila fakultet, što je bilo pre šest meseci, promenila sam mesto stanovanja, i od tada obitavam sama. Sa mnom živi draga mi biljka Dracena (koja još uvek uspešno preživljava nametnute joj uslove- Bambi za entuzijazam!), 


ali mi se učinilo da je vreme da širimo porodicu.  Stančić je prilično nov, a zidovi beli, uglavnom prazni, pa onako mame na delovanje. Kako su moji divni roditelji uvek poštovali i podržavali moje napade ludila (među ljudima često zvanim kreativnost), i nisu pravili problem kada krenem da crtam po zidovima, javila se ideja da malo šaram i po ovim novim, belim.

Nedavno sam čitala (po ko zna koji put i toplo preporučujem svima) divnu autobiografsku knjigu Salvadora Dalija JA SAM GENIJE, 


i rešila sam da on bude Dracenin i moj novi cimer!

Proces nalaženja po Vašoj meri idealnog cimera je sledeći:

-skine se sa neta željeni motiv i odštampa
- skalpelom ili makazicama iseče obojeni deo (dakle, pravimo kalup- negativ)
- nekim nežnijim selotejpom se nalepi kalup na odabrano mesto zida, kako se ne bi oštetila površina zida
- grafitnom olovkom ocrtati površine koje su za bojenje i ukloniti papirni kalup
- četkica u ruke, i zabava počinje!

Da bi moj cimer bio još interesantniji, napravila sam mu eko- papirnu mašnu (o mojoj fascinaciji mašnama slušaće se jooooooš) i dodala cvetiće od filca, donete iz Bolonje davne 2008. godine sa jednog divnog putovanja.
I evo ga rezultat!


Naravno, tu se ne završavaju moji ciljevi! Tu su još neke ideje... Motivi sa tanjim linijama su teži za izvođenje, ali ja ću svakako uskoro isprobati neki sličan ovim!











Za kraj, dok sam to radila vrtela se meni jako draga pesma ! 
Ovo nije originalna verzija, nju potražite sami, ali ova družina me je jednostavno oduševila!

Нема коментара:

Постави коментар